Články - Říjen 2013

02. říjen 2013

Láska měřená diamanty

Výdělky hlavních hvězd světa zábavy se pohybují v nemalých částkách. Není proto žádným překvapením, že na sebe upozorňují nákupem luxusních sídel, automobilů či jachet. Sílu majetku ale přenášejí i do osobních vztahů a tak své partnery, přesněji partnerky, obdarovávají jedinečnými skvosty. A protože ceny v řádech statisíců dolarů nejsou z pohledu počtu číslic dostatečně „in“, pojďme se podívat pouze na ty, jejichž nákupní hodnota překročila jeden milion amerických dolarů.
detail článku
02. říjen 2013

Ženu svého srdce odměňte diamantovým šperkem

Akt zásnub má své jedinečné kouzlo. Není divu, vždyť žádat o ruku vyvolené ženy je rozhodně událostí výjimečnou. A to dokonce natolik, že by měla zůstat trvale zapsána v paměti obou hlavních aktérů. Budoucí nevěsta by proto měla k zásnubám dostat kytici s bílými květy a prsten. Ideálně s bezbarvým diamantem.
detail článku
02. říjen 2013

V konzervativním investičním portfoliu nesmí chybět diamanty

Snaha každého investora směřuje k jednomu cíli – být úspěšný a tedy vytvářet zisk. K naplnění této meze vede jednak definování strategie a především pak správná diverzifikace portfolia neboli rozložení do různých investičních nástrojů a forem. První podmínka je díky vývoji v posledních letech víceméně daná. Vyplatí se být konzervativní. V druhém případě je situace trochu složitější, přesto i v ní si lze udělat jasno.
detail článku
02. říjen 2013

Ženy milují šperky (a šperky milují ženy)

Jedno z mnoha kouzel žen tkví v tom, že nás muže neustále překvapují. Například tím, že na otázku, co by sis přála k našemu výročí, umí odpovědět, že nic nepotřebuje. I kdyby to partnerka nastokrát myslela doopravdy (což ve skutečnosti nikdy nelze zjistit), nesmíte na tuhle dobře nastraženou past vstoupit. Žena ráda překvapuje a také chce být sama překvapována. Proto na takto přímo položený dotaz nikdy neodpoví jinak a čeká, jak se s tím vypořádáme.
detail článku
02. říjen 2013

Prodeje diamantových šperků stále rostou

Lákadlem poslední doby jsou diamantové šperky. Kromě jiného to potvrzuje statistika amerického ministerstva obchodu, která říká, že tržby klenotníků v USA vzrostly na počátku roku v meziročním srovnání o 14,7 procenta na 1,9 miliardy dolarů. Nárůst zájmu hlásí také Evropa. Kupříkladu švýcarská společnost Richemont, která zastřešuje značky Cartier či Montblanc, zaznamenala v předchozím roce čistý zisk 39,2 miliardy korun. To je ve srovnání s předešlými dvanácti měsíci o 43 % procent více. 
detail článku